Background

Leeteuk "I wish my wife gives me a kiss and put her ear to my heart when I open my eyes on every morning"



 

In the episode of Joo Byung Jin Talk Concert that will air on May 3rd, Leeteuk and Eunhyuk will make a guest appearance.

According to the production team, they'll introduce themselves one by one and talked about each other.

Leeteuk answered to the question, “How do you want your wife to wake you up in the morning?”

Leeteuk said, “I wish my wife gives me a kiss and put her ear to my heart when I open my eyes.”

To the question, “What kind of lunch box do you want your boy or girlfriend to give you?” Leeteuk got laughs by saying, “I wish she hires a buffet caterer.”

Leeteuk also said, “Super Junior couldn’t make a hit without me” and “I supported Eunhyuk a lot”

Eunhyuk told a personal anecdote about how he happened to drink for the first time in 27 years and his drinking habits.

It was reported that the set was full of laughs as the members revealed: “Yoon Ho is nosy and good at fighting,” “Eunhyuk has smelly feet.”


[TRANS]
Leeteuk "Aku ingin istri saya memberi saya sebuah ciuman dan meletakkan telinganya hati saya ketika saya membuka mata saya pada setiap pagi" dalam episode Joo Byung Jin berbicara konser yang akan udara pada Mei 3, Leeteuk dan Eunhyuk akan membuat penampilan tamu.

Menurut tim produksi, mereka akan memperkenalkan diri satu per satu dan berbicara tentang satu sama lain.

Leeteuk menjawab pertanyaan, "Bagaimana Anda ingin istri Anda untuk membangunkan Anda di pagi hari?"

Leeteuk berkata, "Aku ingin istri saya memberi saya sebuah ciuman dan meletakkan telinganya hati saya ketika saya membuka mata saya."

Untuk pertanyaan, "apa jenis kotak makan siang Apakah Anda ingin anak Anda atau pacar untuk memberi Anda?" Leeteuk mendapat tertawa dengan mengatakan, "Saya berharap dia menyewa katering prasmanan."

Leeteuk juga berkata, "Super Junior tidak membuat hit tanpa saya" dan "Saya didukung Eunhyuk banyak" Eunhyuk mengatakan anekdot pribadi tentang bagaimana ia terjadi untuk minum untuk pertama kalinya dalam tahun 27 dan kebiasaannya minum.

Dilaporkan set itu penuh tertawa sebagai anggota-anggota yang mengungkapkan: "Yoon Ho usil dan pandai berkelahi," "Eunhyuk memiliki bau kaki."



TAKE IT OUT WITH FULL CREDITS!!!

Leave a Reply

COMMENT after Read this blog PLEASE

Translate This Blog